Nieuw avontuur!


Met ongelofelijk veel plezier kondig ik hier aan dat ik per 1 april begin aan een prachtig nieuw avontuur. Als 'Projectleider Taalhuis' ga ik 24 uur per week aan de slag bij Bibliotheek Bollenstreek.
Het was een lang gekoesterde wens om mijn tanden eens in een mooi project te kunnen zetten en dit project past mij als een jas. Voor buitenstaanders lijkt de stap van de nieuwsvloer naar het taalcafé misschien enorm. Voor mij niet. Mijn hele carrière draait om taal. Hertalen, vertalen, schrijven, spreken, de boodschap overbrengen, voor mij hoort het allemaal bij elkaar. Het Taalhuis gaat de komende tijd veel aandacht schenken aan taalonderwijs op de werkvloer. De bibliotheken ontwikkelen zich razendsnel tot centra voor (digi-)taal onderwijs en dat vind ik prachtig.

Natuurlijk blijf ik ook trainingen geven als zzp-er. Juist de combinatie van een mooi project enerzijds en de een-op-een presentatietrainingen anderzijds is zo leuk. Ik kijk dan ook uit naar de komende periode!





Populaire posts van deze blog

Het was mooi...

Wat vliegt een jaar!