Zaait en gij zult oogsten...




Heerlijk, het moestuinseizoen is losgebarsten. Dit jaar ligt er voor mij een interessante uitdaging; de combinatie vinden tussen siertuin en eetbare tuin en dan echt met minimale ruimte. Ik heb een forse moestuin aan het eind van de straat, maar de grond is verkocht. Na dit seizoen moet ik iets anders verzinnen. Bij het huis heb ik een aantal plaatsjes die ik nagenoeg onderhoudsvrij heb beplant. Veel potten, hedera, bollen en vaste planten. Nu zal ik een combinatie moeten vinden... Aan de slag dus,  er moet geëxperimenteerd! Vandaag flinke potten met aardappels 'verstopt' langs de hedera, tuinbonen  en capucijners gezaaid in de hangbakken, dille, Oost-Indosche kers en rucola.... Kom maar op met dat voorjaar!

Populaire posts van deze blog

Nieuw avontuur!

Het was mooi...

Wat vliegt een jaar!