Veggie Xmas!!






Geslaagd! Voor mijn veggie-kerstdis, wel te verstaan. Een paar weken geleden begon de kerstplanning in huize Boswinkel, zo net rond het tijdstip dat de foldertjes met kerstaanbiedingen weer in de bus vielen. Natuurlijk keek ik ze door, want ik haal regelmatig inspiratie uit die folders.
Het viel me op dat er meer aandacht was voor groenten en vis, meer dan voorgaande jaren. Een groot stuk vlees, of schalen vol gourmetstukjes, het leek iets minder vanzelfsprekend.
Ik hield toch vooral een licht onpasselijk gevoel over aan al die pagina's vol vleesaanbiedingen, kilo na kilo beest... ik besloot te gaan voor een vleesvrije kerst. Dus geen goedmakende rollade voor de vleeseters, gewoon: groenten in de hoofdrol. Voor ons menu en een paar recepten verwijs ik je graag naar mijn blog: www.sannekookt.nl.... ik kan je wel verklappen dat deze pavlova een topper bleek!

Ben je benieuwd naar mijn catering? Ben je op zoek naar inspiratie voor een vegetarisch feestje? Neem contact op!

Populaire posts van deze blog

Nieuw avontuur!

Het was mooi...

Wat vliegt een jaar!