Prachtprestatie door jonge theatermakers


wow. wow. Ik ben er nóg stil van. Wat een prachtvoorstelling hebben deze 12 jonge mensen gemaakt. Zelf bedacht, zelf geschreven. Een voorstelling over liefde, over oorlog, over terecht komen op een plek waar je niet wilt zijn. Heftige thema's, zeker voor de 4 statushouders die meespelen. Wat een kracht gaat er schuil in dit 12-koppige collectief. Zouden ze in de gaten hebben hoe bijzonder het is dat ze elkaar hebben gevonden op het toneel? Zouden ze zich realiseren dat ze alle 12 nog vaak zullen terugdenken aan dit stuk? Ik wel. Want al lag mijn TaalLokaal aan de basis (gratis oefenruimte in ruil voor interactie met de leden), ik heb verder alleen braaf de sleutel afgedragen op de oefenavonden. Dit prachtige, snelle, humoristische en bij vlagen emotionele stuk is onder de handen van deze kanjers gegroeid. Misschien raakt dat mij wel het meest; het TaalLokaal is volwassen aan het worden.

In samenwerking met De Theateracademie uit Noordwijk

Populaire posts van deze blog

Nieuw avontuur!

Het was mooi...

Wat vliegt een jaar!