Daar ga ik dan....

Dit is het! Na de nodige voorbereidingen voelt het alsof de publicatie van dit blog toch pas de èchte start van mijn bedrijf is. Alsof alleen de handelingen van de host straks ervoor gaan zorgen ineens iedereen weet: ze is ondernemer! Ik realiseer me dat ik over een paar jaar mijn wenkbrauwen frons bij het lezen van dit bericht; really? Vond ik dit een bijzonder moment?

Maar voor iemand die sinds haar 21e in vaste dienst heeft gewerkt ís dit een bijzondere fase. Nu nog naast de parttime baan, maar zéker met het doel om straks op eigen benen te kunnen staan. Om al die verschillende talenten die ik heb naast elkaar te kunnen ontplooien. Het lijkt me fantastisch.  

De zomers in de horeca op het strand, de teksten die ik ga schrijven, de prachtige projecten die ik in gang ga zetten, webinars, misschien weer een radioprogramma... het is nu nog toekomstmuziek. Het gevoel is goed, de energie is er, het netwerk ontvouwt zich....

Kom maar op.

Sanneboswinkel@hotmail.com
tel 06 53 66 32 39


Populaire posts van deze blog

Nieuw avontuur!

Het was mooi...

Wat vliegt een jaar!